min
min
Codziennie wpisujemy hasła do wyszukiwarki, aby znaleźć interesujące nas informacje. Nie każdy wie, że na tej podstawie Google gromadzi dane na temat użytkowników. Istnieje jednak kilka możliwości, aby usunąć zapamiętaną historię zapytań. Sprawdź, jak to zrobić.
min
Czym się różni protokół HTTPS od protokołu HTTP? Dlaczego warto wdrożyć go na swoją stronę? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości!
min
Aplikacja Keyword Hero pomaga odkryć listę słów kluczowych, które ukryte są pod not provided w Google Analytics. Sprawdź, jak wypadły nasze testy tego narzędzia!
min
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak zachęcić klientów do dokonania zakupu? Przygotuj atrakcyjną ofertę i zadbaj o warunki dostawy. Na co zwrócić uwagę? Sprawdź naszych 10 wskazówek na przekonanie użytkowników do zakupów online.
min
Profil linków zwrotnych (tzw. backlinks) należy regularnie analizować, aby w porę wykryć spam i niskiej jakości odnośniki. W tym celu warto skorzystać z kilku narzędzi. Przedstawiamy 5 pomocnych aplikacji!
min
Wyszukiwarka wyświetla ograniczoną liczbę znaków znaczników Title oraz Description. Jak sprawdzić, czy przygotowany tytuł i opis strony zmieszczą się w wynikach wyszukiwania? Skorzystaj z narzędzi do prezentacji SERP!
min
Zastanawiasz się nad rozwijaniem treści na swojej stronie internetowej? Zastanów się nad blogiem firmowym. Zapoznaj się z naszymi wskazówkami dotyczącymi jego prowadzenia.
min
Szybkość ładowania strony wpływa na pozyskanie wartościowego ruchu, generowanie konwersji oraz pozycję w wynikach wyszukiwania. Jak poprawić page speed strony? Skorzystaj z naszych 6 wskazówek na optymalizację czasu wczytywania strony!
min
Strony, które nie przeszły na protokół HTTPS zostaną oznaczone w przeglądarce jako niebezpieczne – ostrzega Google w powiadomieniach rozsyłanych przez Google Search Console. Aby tego uniknąć, należy wdrożyć certyfikat SSL.
min
Jeśli na Twojej wizytówce w Google Moja Firma znajdują się niewłaściwe zdjęcia, poproś Google o ich usunięcie. Sprawdź, jak zgłosić błędną fotografię na profilu w Google Maps.
min
Zamieszczając tekst na stronie internetowej, należy pamiętać nagłówkach HTML. Podpowiadamy, jak poprawnie stosować nagłówki H1 do H6, aby tekst był atrakcyjny zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarki.
min
Evergreen content to ponadczasowe teksty, które mają potencjał do pozyskiwania użytkowników i generowania ruchu na stronie w długim okresie czasu. Podpowiadamy, jakie rodzaje tekstów należą do evergreenowych treści!
min
W zakładce kontakt na stronie internetowej warto podlinkować numer telefonu, aby stał się on elementem klikalnym i pozwolił użytkownikom mobilnym szybkie wykonanie połączenia. Podpowiadamy, jak to zrobić!
min
Anchor text to widoczna dla użytkownika część linku, zwykle wyróżniająca się kolorem od tekstu zamieszczonego na stronie. Istnieje kilka rodzajów anchorów. Które z nich najlepiej stosować podczas pozycjonowania serwisu?
min
Przygotowanie dobrych opisów produktów wspiera sprzedaż i konwersję w sklepie internetowym. Podpowiadamy, na co należy zwrócić uwagę, tworząc wyczerpujące, ciekawe i nasycone słowami kluczowymi teksty produktowe.
min
Zastanawiasz się, czy założyć sklep internetowy? Sprawdź, jak wygląda droga do rozpoczęcia działalności w e-commerce i jakie są obowiązki przedsiębiorcy rozpoczynającego swoją przygodę z e-biznesem.
min
Jakie teksty umieszczać na stronie internetowej – długie czy krótkie? Czy liczba słów na podstronie ma wpływ na jej pozycję w wynikach wyszukiwania? Podpowiadamy, jakie teksty pisać na strony internetowe.
min
Prowadzenie bloga firmowego przynosi wiele korzyści zarówno z punktu widzenia pozycjonowania, jak i wspierania konwersji. Poznaj 10 powodów, dla których warto zaangażować się w tworzenie treści.
min
Black Hat SEO to praktyki z zakresu pozycjonowania, które naruszają wytyczne Google i mogą narazić serwis na utratę pozycji w wynikach wyszukiwania. Sprawdź, jakich praktyk SEO powinieneś unikać.
min
Osoby poszukujące hoteli za pomocą mobilnej wyszukiwarki mogą korzystać z nowych opcji – etykiet cen oraz ikon podsumowujących najważniejsze cechy obiektu hotelowego. Dzięki temu łatwiej będzie podjąć decyzję o rezerwacji pokoju.
min
Właściciele i administratorzy kont Google Moja Firma mogą publikować posty, które wyświetlą się bezpośrednio na wizytówce w wynikach wyszukiwania i na mapach Google. Jak działa nowa funkcjonalność i dlaczego warto ją wypróbować?
min
Przedsiębiorcy posiadający konta w Google Moja Firma mogą skorzystać z darmowego kreatora stron internetowych od Google. Przygotowanie witryny zajmuje kilka minut. Sprawdź, jak wykorzystać to narzędzie i zyskać przewagę nad konkurencją!
min
Skuteczny newsletter wspiera sprzedaż i generowanie konwersji. Podczas jego projektowania warto mieć na uwadze oczekiwania i potrzeby klientów, aby był przez nich czytany i nie wpadał do spamu. Na jakie elementy należy zwrócić uwagę?
min
Strony typu One Page oraz Landing Page nie są łatwe do wypozycjonowania ze względu na strukturę. Podpowiadamy, jak je zoptymalizować, aby osiągnąć wysokie i stabilne pozycje w rankingu Google.